MILEY CYRUS MÓWI „YES TO ALL” RAZEM Z CONVERSE

Converse i Miley Cyrus celebrują różnorodność, równość i brak wykluczenia.

Converse wita w swoim globalnym teamie Miley Cyrus. W ramach trwającego w USA „Pride Month”, Miley dołącza do kampanii Converse „YES TO ALL”, aby wspierać młodość i różność środowisk LGBTQ.

Miley Cyrus jako międzynarodowa gwiazda popu i filantropka, zarówno na scenie jak i poza nią, wielokrotnie zabierała głos, by wesprzeć prawa człowieka na ulicach, w miastach oraz na całym świecie. Poprzez swoją organizację The Happy Hippie Foundation, Miley walczy przeciwko niesprawiedliwościom, które dotykają dziś młode osoby ze środowisk LGBTQ.

W tym duchu Converse mówi „YES TO ALL” i opowiada się za młodością, wolnością słowa i przekonaniem, że niezależnie od płci, orientacji seksualnej czy tożsamości, każdy powinien być tym kim chce być.

Całość dochodów ze sprzedaży Converse Pride Collection w 2017 roku trafi do organizacji, które wspierają inicjatywy LGBTQ, w tym do The Happy Hippie Foundation. Misją tej organizacji jest tworzenie pozytywnych zmian w życiu osób homoseksualnych, biseksualnych i trans płciowych na całym świecie. Converse Pride Collection to limitowana edycja legendarnego Chuck Taylor All Star i Chuck Taylor All Star ’70. Kolekcja, dzięki jasnym kolorom i odważnym detalom, celebruje społeczności LGBTQ.

The Happy Hippie Foundation powstała, by przeciwstawiać się niesprawiedliwościom, które każdego dnia dotykają młodych przedstawicieli środowisk LGBTQ. „Praca z Converse jako partnerem w tej sprawie oznacza dla mnie bardzo wiele” – mówi Miley Cyrus. „Converse opowiada się za młodością oraz za tym, aby każdy młody człowiek miał możliwość zabrać głos i zdefiniować własną kulturę. Jestem podekscytowana współpracą z marką, która podziela zarówno moje wartości, jak i styl”.

„Miley, jako ikona sama w sobie, jest dziś głosem pokolenia młodych ludzi. Jesteśmy zaszczyceni współpracą z nią, jako aktywną działaczką na rzecz społeczności LGBTQ i razem zachęcamy świat do powiedzenia „YES TO ALL”. „A to dopiero początek ekscytującej współpracy z Miley„. Powiedział Davide Grasso, Converse CEO.

W czerwcu tego roku Miley Cyrus wystąpiła na koncercie Capital Pride. Converse był również częścią wyjątkowego momentu, gdy Miley na żywo na Twitterze komunikowała się z fanami celebrującymi wraz z nią „Pride Month”.

 

Opublikowane: 3 Lip 2017

Kategoria:

ZAYN MALIK W NOWEJ ODSŁONIE RATED ONE STAR!

ZAYN MALIK W NOWEJ ODSŁONIE RATED ONE STAR!

  Converse nie zwalnia tempa. Zainaugurowana na początku roku globalna kampania Rated One Star wraca w nowej odsłonie i z nowym, wyłamującym się poza schematy bohaterem. Tego lata do globalnego teamu dołącza Zayn Malik. Jego styl oraz wrodzona zawziętość sprawiają, …


Więcej
Letnia wyprzedaż do -50% w sklepach Converse!

Letnia wyprzedaż do -50% w sklepach Converse!

 Wybierasz się na festiwal? Szykujesz się na wspólny wypad ze znajomymi? A może po prostu masz ochotę odświeżyć trochę swoją szafę? Wpadnij do sklepu Converse gdzie właśnie ruszyła letnia wyprzedaż! Wybrane produkty zostały przecenione do -50%. W ofercie znaleźć można …


Więcej
Start From The Bottom – zacznij to inaczej niż wszyscy!

Start From The Bottom – zacznij to inaczej niż wszyscy!

Codziennie każdy z nas staje przed trudnym wyborem – co dziś na siebie włożyć. T-shirt, potem spodnie, a dopiero na koniec buty – zazwyczaj w takiej kolejności komponujemy swój codzienny outfit. Ale czy tak musi być zawsze? Może warto zmienić …


Więcej
Kolejna odsłona współpracy Tyler,’a The Creator’a i Converse!

Kolejna odsłona współpracy Tyler,’a The Creator’a i Converse!

Pastelowe barwy, niebanalne połączenia kolorystyczne, bardzo letni klimat, a także charakterystyczny dla Golf le Fleur* motyw kwiatka – tak w skrócie można opisać najświeższy, wspólny projekt Converse i dobrze znanego wszystkim „Flower Boy’a”. Najnowsza kooperacja Converse i Tyler’a, The Creator’a …


Więcej
One Star Pop-Up, czyli kolejna odsłona kampanii Rated One Star

One Star Pop-Up, czyli kolejna odsłona kampanii Rated One Star

  Po londyńskim „jedno-gwiazdokowym” One Star Hotel, czas na lokalne „jednogwiazdkowe” działania. Polscy bohaterowie kampanii Rated One Star razem z Converse zaprosili wszystkich miłośników sneakersów i kultury streetowej do odwiedzenia jednodniowego Pop-Up’u, który miał miejsce w sobotę 24 marca w …


Więcej