Kobiety definiują, co oznacza być dziewczyną w 2019 roku w najnowszej kampanii marki Converse

Młode, silne, niezależne dziewczyny z całego świata prezentują kolekcję Love The Progress i tworzą nową definicję słowa dziewczyna. Zobaczcie z jakim przekazem chcą się z Wami podzielić Millie Bobby Brown, Stephanie Kurlow, Qin YunQuan, Naomi Preizler i Kasia Gola.

19 lutego 2019 – Marka Converse już od dziesięcioleci umożliwia miłośnikom kultowych trampek tworzenie i opowiadanie własnych historii oraz wyrażanie swojej osobowości. Tej wiosny, projektantki Converse stworzyły wyjątkową, kobiecą kolekcję „Love The Progress”, inspirowaną siłą miłości, jedności i wspólnoty. 

Kolekcja, zainspirowana kampanią „All The Stories Are True”, umożliwiła kobietom na całym świecie szansę na zdefiniowanie swojej płci własnymi słowami. W poszukiwaniu ambasadorek kampanii, Converse odkrył niesamowite historie dziewczyn w różnym wieku, które podążają swoją ścieżką. Definiują, co oznacza bycie dziewczyną na własnych zasadach i robiąc to, inspirują inne kobiety. 

Kampania startuje 19 lutego. Jej globalną ambasadorką została aktorka i aktywistka Millie Bobby Brown. Towarzyszą jej sylwetki kobiet z całego świata, które „walczą” z funkcjonującymi stereotypami na temat swojej płci. Każda z nich napisała odręcznie na płótnie modelu Chuck 70 własnej definicji słowa dziewczyna:

  • Millie Bobby Brown– z Wielkiej Brytanii, aktorka i aktywistka. Jej hasło to: “GIRL is powerful”

 

  • Kasia Gola – z Polski, prowadzi nowatorskiego bloga GeekGoesChic.Co. Bez problemu odnajduje się w męskim świecie nowych technologii i pokazuje, że kobiety również mogą sobie świetnie radzić w branży IT. Jest inicjatorką spotkań związanych z modą i technologią w polskich miastach i inspiruje młode kobiety do próbowania swoich sił  w dziedzinie nowych technologii. Jej hasło to: “GIRL is disciplined, works hard and achieves

  • Stephanie Kurlow z Australii, pierwsza baletnica tańcząca w hidżabie. Jej hasło brzmi „GIRL is influential and a risk taker”

 

 

  • Qin Yun Quan–  z Singapuru, zawodniczka sportów walki, ucząca kobiety samoobrony. Jej hasło to: „GIRL is a warrior”

  • Naomi Preziler – z Argentyny, wokalistka związana ze sceną rapową, której na początku kariery wróżono, że jako kobieta nie osiągnie niczego w muzyce. Do tej pory spotyka się z sytuacjami dyskryminacji ze względu na to jaką muzykę tworzy. Aktywna feministka. Jej hasło brzmi: “GIRL is to be human”

 

 

Inspiracją do powstania kolekcji Love The Progress były kobiety, zarówno te z przeszłości, jak i czasów obecnych, które poprzez swoje historie, dają impuls kolejnym pokoleniom. Ta kolekcja jest odważna i kobieca. Dzięki połączeniu wyrazistych kolorów, grafik i napisów ma zachęcać kobiety do definiowania siebie na swoich własnych warunkach.Towarzyszące kolekcji hasło „Keep Loving, Keep Fighting” przekonuje, że poprzez wzajemny szacunek i walkę o równość, miłość zwycięży strach.

 

Buty są wykonane z wysokiej jakości skóry. Kolekcję „Love The Progress” zanleźć można w salonach Converse na terenie całego kraju, a także w wybranych sklepach partnerskich. Dostępne są w cenie od 439 do 479 złotych.

 

O All The Stories Are True

All The Stories Are True to kampania marki Converse skupiająca się na prawdziwych historiach i prawdziwych ludziach. Marka zachęca do dzielenia się swoimi historiami, w których buty Chuck Taylor są obserwatorem i /lub uczestnikiem zdarzeń.

Opublikowane: 19 Lut 2019

Kategoria:

Chuck Taylor Boardies

Chuck Taylor Boardies

Converse prezentuje kolekcje dla wszystkich fanów muzycznych festiwali! Nowa, letnia kolekcja Boardies od Converse została stworzona z myślą o festiwalowym szaleństwie. Inspirowane surferskim klimatem letnie kolory i oryginalny design będą tym, co wyróżni twoją stylizację spośród innych. Pozwól sobie na …


Więcej
CONVERSE I DON C PRZEDSTAWIAJĄ NOWĄ WESJĘ ERX 260

CONVERSE I DON C PRZEDSTAWIAJĄ NOWĄ WESJĘ ERX 260

Zaprezentowany po raz pierwszy podczas NBA All-Star Weekend 2019, ERX 260 Jewel powraca w nowej wersji! Converse i koszykówka tworzą wspólną historię od ponad 110 lat. Dyscyplina ta odegrała integralną rolę w budowaniu tożsamości marki. Dziś Converse coraz wyraźniej zwraca …


Więcej
Converse Prezentuje – One Star Sunbaked

Converse Prezentuje – One Star Sunbaked

Model One Star pojawił się w 1974 roku, jako but do koszykówki. W latach 90-tych, które przyniosły mu zdecydowaną popularność, szybko został zaadaptowany przez środowiska, w których istotne było wyrażanie siebie i podkreślanie swojej indywidualności. Tak pozostało do dziś. Stylowe, …


Więcej
Converse x TheSoloist. ERX 260

Converse x TheSoloist. ERX 260

Po prezentacji podczas NBA All Star Weekend, czas na globalną premierę! Japoński projektant Takahiro Miyashita, twórca marki The Soloist, w swoim najnowszym przedsięwzięciu nawiązuje do amerykańskiego społeczeństwa poprzez połączenie trzech styli – koszykówkę, rock i odzież roboczą. Artysta, we wspólnym …


Więcej
Świętuj Międzynarodowy Dzień Kobiet razem z Converse!

Świętuj Międzynarodowy Dzień Kobiet razem z Converse!

  W dniach 8-9 marca w centrum handlowym Arkadia powstanie specjalna strefa marki Converse. Będzie można w niej dołączyć do globalnej akcji, w której zachęcamy kobiety z całego świata do stworzenia nowej definicji słowa „dziewczyna”, aktualnej w 2019 roku. 8 …


Więcej