Zakupy na CONVERSE.PL

  • Z jakiego sposobu płatności mogę skorzystać?

    Converse.pl proponuje płatności kartą kredytową i szybki przelew online za pośrednictwem PayU. Akceptowane karty kredytowe to: Visa, Mastercard, American Express. Wszystkie wcześniej wymienione karty kredytowe muszą posiadać ważny kod zabezpieczający. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących sposobów płatności, prosimy o skontaktowanie się z nami [email protected]

    Czy istnieje możliwość płatności poprzez tradycyjny przelew?

    Jeśli interesuje Cię płatność tradycyjnym przelewem, prosimy skontaktuj się z nami [email protected]
  • Dostawy są realizowane na terenie Polski w ciągu maksymalnie 3 dni od daty złożenia zamówienia.


    Koszt wysyłki uzależniony jest od wartości zamówienia oraz wybranego dostawcy:


    - DHL Standard: czas realizacji zamówienia 2-3 dni; standardowy koszt wysyłki 9,00PLN; dla zamówień powyżej 100PLN wysyłka jest darmowa


    - Paczkomaty Inpost: czas realizacji zamówienia 2-3 dni; standardowy koszt wysyłki 9,00PLN; dla zamówień powyżej 100PLN wysyłka jest darmowa


    Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy.

    W szczególnych przypadkach czas oczekiwania na przesyłkę może się wydłużyć.

  • W sklepie converse.pl masz 30 dni na bezpłatny zwrot zakupionych produktów. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego produktu bez podawania przyczyn zwrotu.

    Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone przez DHL, możesz dokonać darmowego zwrotu w następujący sposób:


    1. Wypełnij FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY, który otrzymałeś e-mailem razem z fakturą.
    2. Spakuj starannie produkty do pudełka wraz z FORMULARZEM ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Prosimy pamiętać, że oryginalne pudełko z logo marki, w które obuwie jest bezpośrednio zapakowane, stanowi nieodłączny element składowy produktu.
    3. Etykietę zwrotną, otrzymaną w paczce naklej na przesyłkę. Jeśli używasz oryginalnego opakowania, etykietę zwrotną naklej w miejscu starej etykiety lub usuń starą etykietę.
    4. Zanieś paczkę do wybranego punktu partnerskiego DHL. Mapę dostępnych punktów znajdziesz na https://dhl24.com.pl/mapa/pokaz?type=fm lub zamów kuriera DHL – wejdź na https://dhl24.com.pl/zwroty/ i postępuj zgodnie z instrukcją.
    5. Jeśli nie posiadasz etykiety zwrotnej uprawniającej do darmowego zwrotu skontaktuj się z nami pisząc na adres: [email protected]
    6. Jeśli dokonałeś płatności za zamówienie Za pobraniem uzupełnij w formularzu numer konta, na który zostaną zwrócone środki. Jeśli wybrana została opcja przedpłaty pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego opłacono zamówienie.
    7.W przypadku chęci wymiany Produktu Klient powinien zwrócić Produkt, czyli odstąpić od Umowy Sprzedaży w odniesieniu do danego Produktu, a następnie złożyć nowe Zamówienie na kolejny Produkt.

    Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone przez INPOST, możesz dokonać darmowego zwrotu w następujący sposób:


    1. Wypełnij FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY, który otrzymałeś e-mailem razem z fakturą.
    2. Spakuj starannie produkty do pudełka wraz z FORMULARZEM ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Jeśli używasz tego samegu pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie - usuń starą etykietę. Prosimy pamiętać, że oryginalne pudełko z logo marki, w które obuwie jest bezpośrednio zapakowane, stanowi nieodłączny element składowy produktu.
    3. Wejdź na szybkiezwroty.pl i postępuj zgodnie z instrukcją: uzupełnij dane dotyczące zamówienia i kontaktu z Tobą.
    4. Poczekaj na otrzymanie e-mailem i sms-em kodu zwrotu, kod jest ważny przez 72h od otrzymania.
    5. Na kartonie ze zwracanym produktem umieść kod zwrotu.
    6. Nadaj paczkę w Paczkomacie: na ekranie Paczkomatu wybierz opcję: „Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod, umieść paczkę w skrytce, nie zapomnij zamknąć drzwiczek.
    7. Jeśli dokonałeś płatności za zamówienie Za pobraniem uzupełnij w formularzu numer konta, na który zostaną zwrócone środki. Jeśli wybrana została opcja przedpłaty pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego opłacono zamówienie.
    8.W przypadku chęci wymiany Produktu Klient powinien zwrócić Produkt, czyli odstąpić od Umowy Sprzedaży w odniesieniu do danego Produktu, a następnie złożyć nowe Zamówienie na kolejny Produkt.
  • Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

    Po wysłaniu zamówienia otrzymasz powiadomienie e-mail z kodem do śledzenia paczki. Jeśli masz pytania dotyczące realizacji twojego zamówienia, skontaktuj się z nami drogą mailową [email protected]

    Czy converse.pl pobiera podatek od sprzedaży?

    Całkowita kwota określona w potwierdzeniu zamówienia obejmuje podatek od towarów i usług (VAT) oraz ewentualne koszty dostawy.

    Jaką maksymalną liczbę par butów mogę kupić na converse.pl?

    Maksymalna liczba Produktów tego samego modelu i rozmiaru zamawianych przez jedną osobę wynosi 5 (pięć) sztuk na jedno zamówienie. Converse zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych Przedmiotów z edycji limitowanych.

    Jak mogę anulować zamówienie?

    Skontaktuj się z nami drogą mailową [email protected], aby dowiedzieć się, na jakim etapie realizacji jest twoje zamówienie i jak możemy ci pomóc.

Strona internetowa, z której korzystasz używa plików cookies, za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz w celu zarządzania stroną i poprawy jakości usług, w tym dostosowania treści do preferencji i zainteresowań użytkownika. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookies kliknij „Tak, akceptuję”. W każdej chwili możesz zmienić swoją decyzję i ustawienia dotyczące plików cookie wybierając „Dostosuj”.