Twoje zamówienia
W sklepie converse.pl masz 30 dni na bezpłatny zwrot zakupionych produktów. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego produktu bez podawania przyczyn zwrotu.
Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone przez DHL, możesz dokonać darmowego zwrotu w następujący sposób:
1. Wypełnij FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY, który otrzymałeś e-mailem razem z fakturą.
2. Spakuj starannie produkty do pudełka wraz z FORMULARZEM ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Prosimy pamiętać, że oryginalne pudełko z logo marki, w które obuwie jest bezpośrednio zapakowane, stanowi nieodłączny element składowy produktu.
3. Etykietę zwrotną, otrzymaną w paczce naklej na przesyłkę. Jeśli używasz oryginalnego opakowania, etykietę zwrotną naklej w miejscu starej etykiety.
4. Zanieś paczkę do wybranego punktu partnerskiego DHL. Mapę dostępnych punktów znajdziesz na https://dhl24.com.pl/mapa/pokaz?type=fm lub zamów kuriera DHL – wejdź na https://dhl24.com.pl/zwroty/ i postępuj zgodnie z instrukcją.
5. Jeśli nie posiadasz etykiety zwrotnej uprawniającej do darmowego zwrotu skontaktuj się z nami pisząc na adres: [email protected]
6. Pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego opłacono zamówienie.
7.W przypadku chęci wymiany Produktu Klient powinien zwrócić Produkt, czyli odstąpić od Umowy Sprzedaży w odniesieniu do danego Produktu, a następnie złożyć nowe Zamówienie na kolejny Produkt.
Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone przez INPOST, możesz dokonać darmowego zwrotu w następujący sposób:
1. Wypełnij FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY, który otrzymałeś e-mailem razem z fakturą.
2. Spakuj starannie produkty do pudełka wraz z Formularzem Odstąpienia, jeśli używasz tego samego pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie-usuń starą etykietę.
3. Wejdź na szybkiezwroty.pl i postępuj zgodnie z instrukcją: uzupełnij dane dotyczące zamówienia i kontaktu z Tobą.
4. Poczekaj na otrzymanie e-mailem i sms-em kodu zwrotu, kod jest ważny przez 72h od otrzymania.
5. Na kartonie ze zwracanym produktem umieść kod zwrotu.
6. Nadaj paczkę w Paczkomacie: na ekranie Paczkomatu wybierz opcję: „Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod, umieść paczkę w skrytce, nie zapomnij zamknąć drzwiczek.
7. Jeśli dokonałeś płatności za zamówienie Za pobraniem uzupełnij w formularzu numer konta, na który zostaną zwrócone środki. Jeśli wybrana została opcja przedpłaty pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego opłacono zamówienie.
8.W przypadku chęci wymiany Produktu Klient powinien zwrócić Produkt, czyli odstąpić od Umowy Sprzedaży w odniesieniu do danego Produktu, a następnie złożyć nowe Zamówienie na kolejny Produkt.
Jak mogę sprawdzić historię moich zamówień?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, kliknij tutaj, aby się zalogować.Jak mogę sprawdzić status moich zamówień?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, kliknij tutaj, aby się zalogować.
Po zalogowaniu się, przejdź do Moje konto / Zamówienia, gdzie możesz sprawdzić status twoich zamówień.