Twoje zamówienia

  • W sklepie converse.pl masz 30 dni na bezpłatny zwrot zakupionych produktów. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego produktu bez podawania przyczyn zwrotu.


    Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone przez DHL, możesz dokonać darmowego zwrotu w następujący sposób:


    1. Wypełnij FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY, który otrzymałeś e-mailem razem z fakturą.

    2. Spakuj starannie produkty do pudełka wraz z FORMULARZEM ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Prosimy pamiętać, że oryginalne pudełko z logo marki, w które obuwie jest bezpośrednio zapakowane, stanowi nieodłączny element składowy produktu.

    3. Etykietę zwrotną, otrzymaną w paczce naklej na przesyłkę. Jeśli używasz oryginalnego opakowania, etykietę zwrotną naklej w miejscu starej etykiety.

    4. Zanieś paczkę do wybranego punktu partnerskiego DHL. Mapę dostępnych punktów znajdziesz na https://dhl24.com.pl/mapa/pokaz?type=fm lub zamów kuriera DHL – wejdź na https://dhl24.com.pl/zwroty/ i postępuj zgodnie z instrukcją.

    5. Jeśli nie posiadasz etykiety zwrotnej uprawniającej do darmowego zwrotu skontaktuj się z nami pisząc na adres: [email protected]

    6. Pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego opłacono zamówienie.

    7.W przypadku chęci wymiany Produktu Klient powinien zwrócić Produkt, czyli odstąpić od Umowy Sprzedaży w odniesieniu do danego Produktu, a następnie złożyć nowe Zamówienie na kolejny Produkt.


    Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone przez INPOST, możesz dokonać darmowego zwrotu w następujący sposób:


    1. Wypełnij FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY, który otrzymałeś e-mailem razem z fakturą.

    2. Spakuj starannie produkty do pudełka wraz z Formularzem Odstąpienia, jeśli używasz tego samego pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie-usuń starą etykietę.

    3. Wejdź na szybkiezwroty.pl i postępuj zgodnie z instrukcją: uzupełnij dane dotyczące zamówienia i kontaktu z Tobą.

    4. Poczekaj na otrzymanie e-mailem i sms-em kodu zwrotu, kod jest ważny przez 72h od otrzymania.

    5. Na kartonie ze zwracanym produktem umieść kod zwrotu.

    6. Nadaj paczkę w Paczkomacie: na ekranie Paczkomatu wybierz opcję: „Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod, umieść paczkę w skrytce, nie zapomnij zamknąć drzwiczek.

    7. Jeśli dokonałeś płatności za zamówienie Za pobraniem uzupełnij w formularzu numer konta, na który zostaną zwrócone środki. Jeśli wybrana została opcja przedpłaty pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego opłacono zamówienie.

    8.W przypadku chęci wymiany Produktu Klient powinien zwrócić Produkt, czyli odstąpić od Umowy Sprzedaży w odniesieniu do danego Produktu, a następnie złożyć nowe Zamówienie na kolejny Produkt.

  • Jak mogę sprawdzić historię moich zamówień?



    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, kliknij tutaj, aby się zalogować.

  • Jak mogę sprawdzić status moich zamówień?



    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, kliknij  tutaj, aby się zalogować.
    Po zalogowaniu się, przejdź do Moje konto / Zamówienia, gdzie możesz sprawdzić status twoich zamówień. 

Strona internetowa, z której korzystasz używa plików cookies, za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz w celu zarządzania stroną i poprawy jakości usług, w tym dostosowania treści do preferencji i zainteresowań użytkownika. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookies kliknij „Tak, akceptuję”. W każdej chwili możesz zmienić swoją decyzję i ustawienia dotyczące plików cookie wybierając „Dostosuj”.