Tylko produkty zaprezentowane w naszym sklepie internetowym są dostępne do zakupu za pośrednictwem converse.pl
Z przykrością informujemy, że nie możemy przyjmować zamówień na żaden produkt, który nie jest zaprezentowany na converse.pl. Zachęcamy do regularnych odwiedzin naszej witryny, ponieważ stale dodajemy nowe produkty do naszego sklepu internetowego.
Jak mogę zweryfikować oryginalność produktów?
Marka Converse jest świadoma tego, że na rynku dostępne są podrobione produkty i stara się wyeliminować ten problem. Jeżeli produkt nie został zakupiony w sklepie Converse lub w punkcie sprzedaży będącym autoryzowanym partnerem marki, Converse nie może odpowiedzieć na konkretne pytania dotyczące oryginalności produktu. Jeśli uważasz, że kupiłeś podrobiony lub nieautoryzowany produkt Converse, skontaktuj się ze sprzedawcą i rozwiąż z nim ten problem.
Uwaga: Roszczenia wszczęte poprzez Converse nie będą akceptowane, jeśli produkt zostanie uznany za podrobiony. Zakup produktów od nieautoryzowanych sprzedawców detalicznych, nieautoryzowanych stron internetowych lub witryn aukcyjnych odbywa się na własne ryzyko. Zachowaj ostrożność w przypadku stron internetowych oferujących znaczne rabaty, wcześniej niż oficjalnie dostępne wersje produktów lub produkty, które są wyprzedane gdzie indziej
Czy mogę uzyskać wycenę na stare, klasyczne modele butów Converse?
Niestety nie możemy podać ceny za wartość kolekcjonerską żadnego ze starych, klasycznych modeli Converse, ponieważ ich wartość może być różna dla różnych osób.
Czemu nie mogę znaleźć kolorystyki albo modelu, który wcześniej widziałem/am na stronie converse.pl?
Przez cały rok Converse.pl oferuje szeroką gamę modeli i kolorów. Być może zauważyłeś/aś, że nasze modele i kolory często się zmieniają, ponieważ dokładamy wszelkich starań, aby oferować to, czego oczekują od nas klienci. Chociaż niektóre z naszych produktów są sezonowe, możemy zaoferować je ponownie w innej części roku.