REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „CONVERSE COINS”
§1 Definicje pojęć stosowanych w regulaminie
1. Organizator – Orbico Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Salsy 2, 02 – 823 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy – KRS pod numerem 0000046562, REGON: 277632751, NIP: 646-25-26-337, kapitał zakładowy 40 841 450,00 zł;
2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, bądź osoba fizyczna która ukończyła lat 16 i posiada zgodę opiekuna ustawowego, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej, ale posiadającą zdolność prawną, która dokonuje zakupów za pośrednictwem Sklepu internetowego lub Sklepu stacjonarnego;
3. Program Lojalnościowy lub Program – program lojalnościowy skierowany do Uczestników, prowadzony i realizowany przez Organizatora na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
4. Punkty – punkty przyznawane Uczestnikowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym, umożliwiające otrzymanie korzyści, na warunkach określonych w Regulaminie;
5. Regulamin – niniejszy Regulamin Programu Lojalnościowego;
6. Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora, dostępny pod adresem: https://www.converse.pl;
7. Sklep stacjonarny – fizyczny punkt sprzedaży prowadzony przez Organizatora, w którym Klient może nabyć wyłącznie Produkty marki Converse, tzw. „mono-brand store” (lista sklepów biorących udział w Programie stanowi Załącznik do niniejszego Regulaminu;
8. Produkty – produkty marki Converse, oferowane przez Organizatora do sprzedaży, za pośrednictwem zarówno Sklepu internetowego jak i Sklepów stacjonarnych;
9. Uczestnik – każdy Klient, posiadający konto użytkownika w Sklepie internetowym, który wyraził wolę uczestnictwa w Programie Lojalnościowym;
10. Kupon – elektroniczny kod, potwierdzający posiadanie przez Uczestnika uprawnienia do skorzystania z określonego w nim rabatu na zakupy dokonane za pośrednictwem Sklepu internetowego lub Sklepu stacjonarnego;
11. Converse Coins ID –unikalny elektroniczny identyfikator, przypisany do Uczestnika, pozwalający na weryfikację uczestnictwa w Programie, dostępnych i aktywowanych kuponów i dający możliwość wykorzystania tych kuponów w Sklepach stacjonarnych oraz w Sklepie internetowym.
§ 2. Postanowienia ogólne.
1. Regulamin określa zasady działania Programu Lojalnościowego, w tym rejestracji, uczestnictwa i rezygnacji z uczestnictwa w Programie oraz zasady przyznawania i wykorzystywania Punktów zgromadzonych przez Uczestników.2. Program Lojalnościowy jest organizowany na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Program Lojalnościowy realizowany jest od dnia 25/09/2024 do odwołania. Odwołanie Programu Lojalnościowego nastąpi w trybie opisanym w Regulaminie.
§ 3. Warunki udziału w programie.
1. Udział w Programie Lojalnościowym jest dobrowolny i nieodpłatny.
2. Rejestracja udziału w Programie Lojalnościowym następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka, co jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na rejestrację w Programie Lojalnościowym podczas zakładania nowego konta użytkownika lub w sekcji www.converse.pl/user-account/communication dla klienta już posiadającego konto w sklepie converse.pl. Formularz rejestracji należy wypełnić danymi oznaczonymi tam jako obowiązkowe, podanie pozostałych danych nie jest obowiązkowe, Klient może podać dobrowolnie, według własnego uznania.
3. Rejestracji może dokonać jedynie Klient posiadający aktywne konto użytkownika w Sklepie internetowym. W celu przystąpienia do Programu Lojalnościowego Uczestnik po zalogowaniu do konta użytkownika wybiera opcję „Zapisz do programu” w sekcji: www.converse.pl/user-account/communication .
4. Wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza rejestracji do Programu Lojalnościowego wiąże się ze złożeniem przez Klienta oświadczenia o zapoznaniu i zaakceptowaniu Regulaminu.
5. Uczestnik bierze udział w Programie Lojalnościowym do momentu rezygnacji z członkostwa w Programie lub tak długo, jak Program Lojalnościowy jest przez Organizatora prowadzony.
6. Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie Lojalnościowym ze skutkiem natychmiastowym, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego, jeśli działania Uczestnika budzą uzasadnione przypuszczenie, że mogą prowadzić do obejścia Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
§ 4. Zasady naliczania Punktów.
1. Organizator będzie przyznawał Uczestnikowi określoną liczbę Punktów wskutek wystąpienia określonych w Regulaminie zdarzeń lub wykonania przez Uczestnika czynności w nim opisanych.
2. Punkty przyznawane są Uczestnikowi wyłącznie w trakcie jego udziału w Programie Lojalnościowym.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zarówno zasadności jak i liczby przyznanych Punktów. W przypadku stwierdzenia nienależnego lub nieprawidłowego przyznania Punktów, np. z uwagi na działania podjęte przez Uczestnika, a mające na celu obejście postanowień niniejszego Regulaminu, Organizator ma prawo zredukować Punkty o te naliczone nienależnie lub nieprawidłowo, co uniemożliwia ich dalsze wykorzystanie. Informacja o wystąpieniu takiej okoliczności jest przekazywana Uczestnikowi drogą mailową, na adres wskazany przez niego w formularzu rejestracji do Programu Lojalnościowego. Klient ma prawo skorzystać z uprawnienia do złożenia reklamacji, na zasadach opisanych w § 8 Regulaminu.
4. Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego przez Uczestnika zakupu w Sklepie internetowym, bądź w Sklepie stacjonarnym, zgodnie z następującymi zasadami:
1) za każdy pełny 1 zł (słownie: jeden zł 00/100) netto wydany na zakup Produktów, Uczestnik otrzymuje 1 Punkt. Przy ustalaniu wartości zakupu grosze zaokrągla się w dół do pełnych złotych;
2) naliczając Punkty od zakupów dokonanych za pośrednictwem Sklepu internetowego, pod uwagę bierze się jedynie zakupy, których cena została uiszczona przez Internet;
3) celem naliczenia Punktów należnych od zakupów dokonanych w Sklepie stacjonarnym, Uczestnik w momencie rozpoczęcia transakcji powinien okazać Converse Coins ID;
4) za zakupy o wartości powyżej 2.000 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Organizator przyzna Uczestnikowi dodatkowe 200 Punktów;
5) za zakup Produktu z edycji oznaczonych jako „Edycja Limitowana” Organizator przyzna Uczestnikowi dodatkowe 200 Punktów, ponad Punkty liczone zgodnie z zasadą określoną w pkt 1;
5. W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia od umowy sprzedaży, skutecznego dokonania zwrotu zakupionych Produktów, lub jakichkolwiek innych okoliczności doprowadzających do określenia transakcji jako niebyłej lub nieobowiązującej, Punkty przyznane za ten zakup zostaną odjęte od puli przysługującej Uczestnikowi.
6. Za pierwszą rejestrację w Programie Lojalnościowym Uczestnik otrzymuje jednorazowo 200 Punktów.
7. Organizator przyzna Uczestnikowi raz w roku, w dniu jego urodzin 200 Punktów.
8. Każdy Uczestnik z tytułu udziału w Programie Lojalnościowym uzyskuje:
1) stały rabat w wysokości 10% na Produkty z kategorii „Nowości”;
2) stały rabat w wysokości 15% na Produkty z kategorii „Klasyki”.
9. Uczestnik, który wystawi w Sklepie internetowym recenzję dla zakupionego Produktu, otrzyma 50 Punktów.
10. Każdy Punkt jest ważny przez 12 miesięcy od dnia dokonania zakupu, od którego Punkt został naliczony. Punkty mogą być wykorzystane wyłącznie w okresie ich ważności.
11. Kalkulacja Punktów na koncie Uczestnika w Sklepie internetowym następuje raz na dobę, w godzinach nocnych, do 24 godzin od dnia w którym nastąpiło zdarzenie lub wykonana została czynność uzasadniająca naliczenie Punktów. Za wyjątkiem punktów przysługujących z tytułu wystawienia recenzji, o których mowa w ust. 9, które to są naliczane po 30 dniach od daty zakupu recenzowanego Produktu.
12. Saldo zgromadzonych Punktów, może być w każdej chwili przeglądana na koncie Uczestnika, w sekcji "Program Lojalnościowy".
§ 5. Zasady wykorzystania Punktów.
1. Zgromadzone Punkty Uczestnik może wymienić na następujące korzyści:
1) kupon uprawniający do rabatu w wysokości 20% ceny Produktu za 400 Punktów;
2) kupon uprawniający do rabatu w wysokości 30% ceny Produktu za 800 Punktów;
3) kupon uprawniający do rabatu w wysokości 40% ceny Produktu za 1000 Punktów;
4) zaproszenie na wydarzenie Organizatora – ilość Punktów uprawniających do tej wymiany będzie każdorazowo, uprzednio określana przez Organizatora.
2. Punktów nie można wykorzystać w żadnym innym celu niż wskazane w ust. 1 powyżej, a w szczególności, nie można wymienić na gotówkę, nie można ich przelać na rachunek Uczestnika w instytucjach płatniczych lub innych firmach, ani przenieść na rzecz innego Uczestnika.
3. Kupony rabatowe, o których mowa w ust. 1 są ważne przez miesiąc od czasu ich aktywacji, nie łączą się ze sobą jak i z innymi promocjami, o ile nie jest to wyraźnie wskazane. Uczestnik może wykorzystać jeden kupon rabatowy podczas dokonywania zakupu.
4. Organizator może ograniczyć możliwość korzystania z Punktów lub odmówić przyznania korzyści wynikających z Programu Lojalnościowego, po wykryciu nieuczciwego i nadużywającego zachowania Uczestnika, niezgodnego z normalnym korzystaniem z Programu Lojalnościowego. O zaistnieniu takiej okoliczności Uczestnik zostanie przez Organizatora powiadomiony za pośrednictwem wiadomości e-mail, wysłanej na adres podany w elektronicznym formularzu rejestracji, bądź znajdującym się na koncie użytkownika. Uczestnik ma prawo skorzystać z uprawnienia do złożenia reklamacji, na zasadach opisanych w § 8 Regulaminu.
5. W przypadku zakończenia przez Uczestnika członkostwa w Programie Lojalnościowym lub usunięcia konta użytkownika, zgromadzone Punkty zostają anulowane i nie podlegają rekompensacie. Punkty nie są przywracane po odnowieniu członkostwa w Programie.
§ 6. Zakończenie udziału w Programie Lojalnościowym.
1. Organizator może w każdym czasie zakończyć prowadzenie Programu Lojalnościowego, o czym informuje Uczestników za pośrednictwem konta użytkownika oraz korespondencji e-mail, na podany przez Uczestnika adres e-mail, nie później niż z 30-dniowym wyprzedzeniem. W tym czasie Uczestnicy mogą dokonać wymiany Punktów, stosownie do § 5. Regulaminu. Niewykorzystane w tym czasie przez Uczestników Punkty podlegają skasowaniu bez możliwości ich przywrócenia.
2. Udział Uczestnika w Programie Lojalnościowym kończy się także w następujących przypadkach:
1) rezygnacji przez Uczestnika z członkostwa w Programie Lojalnościowym za pośrednictwem funkcjonalności dostępnych na koncie użytkownika
2) samodzielnego usunięcia konta użytkownika przez Uczestnika;
3) w przypadku wykluczenia Uczestnika z przyczyn wskazanych w § 3 ust. 6 Regulaminu;
4) po zmianie przez Organizatora Regulaminu, gdy Organizator po tych zmianach zwróci się o dostarczenie zgód niezbędnych do dalszej realizacji Programu Lojalnościowego, a Uczestnik nie udzieli takich zgód lub wycofa swoją zgodę na obowiązujący Regulamin.
3. W przypadkach opisanych w ust. 2 pkt 1 - 4 powyżej Uczestnik będzie uprawniony do wymiany zebranych Punktów w terminie 30 dni od daty zdarzenia powodującego zakończenie udziału w Programie Lojalnościowym. Po upływie określonego terminu Uczestnik nie będzie uprawniony do wymiany zgromadzonych Punktów.
§ 7. Dane osobowe Uczestników Programu Lojalnościowego.
1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
2. Dane osobowe Uczestników w postaci: imię i nazwisko, adres e – mail, data urodzenia będą przetwarzane w celu rejestracji i umożliwienia Uczestnikom udziału w Programie Lojalnościowym.
3. Dane zebrane w celu udziału w Programie Lojalnościowym, są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1. lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE (dalej: „RODO”), jako informacje niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem, w związku z akceptacją przez Uczestników Regulaminu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w Programie Lojalnościowym. Dane Uczestników Programu Lojalnościowego będą przechowywane w celu ochrony i dochodzenia ewentualnych roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – z uwagi na prawnie uzasadniony interes Organizatora, którym jest ochrona przed roszczeniami oraz w celu archiwizacji dokumentów księgowych na podstawie art. 6 lit. c RODO. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
4. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych Uczestników możliwy jest kontakt za pomocą adresu e – mail: [email protected].
5. Dostęp do danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących z Organizatorem obsługujących systemy informatyczne zapewniające działanie Sklepu internetowego.
6. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji Programu Lojalnościowego, w tym przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji danych wynikającego z przepisów prawa.
7. Uczestnikom przysługuje prawo do:
1) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych.
2) wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres [email protected]. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
8. Dane osobowe Uczestników nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
§ 8. Reklamacje.
1. Wszelkie reklamacje dotyczące Programu Lojalnościowego, Uczestnik może zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected], z wyraźnym wskazaniem w tytule wiadomości, że dotyczy ona Programu Lojalnościowego. Uczestnik w składanej reklamacji powinien wskazać: okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji, tj. czego ona dotyczy, żądanie co do sposobu jej rozpoznania reklamacji, swoje dane kontaktowe.
2. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania.
3. O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi Uczestnika składającego reklamację pocztą elektroniczną.
4. Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
§ 9. Zmiany Regulaminu.
1. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku zaistnienia jednej z następujących przyczyn:
1) zmian stanu prawnego, które skutkują koniecznością wprowadzenia zmian w Regulaminie;
2) zmiany przedmiotu działalności Organizatora;
3) modyfikacji dotychczasowego sposobu działania Programu Lojalnościowego, jeżeli będzie to uzasadnione zmianą w przedmiocie działalności Organizatora, bądź jeżeli zmiany będą miały na celu dostosowanie sposobu działania Programu do aktualnej oferty Organizatora;
4) dokonania technicznej modyfikacji Sklepu internetowego wymagających dostosowania do nich postanowień Regulaminu;
5) usunięcie ewentualnych omyłek, błędów, niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu.
2. O zmianie Regulaminu Uczestnicy zostaną poinformowani poprzez opublikowanie jego zmienionej wersji w Sklepie internetowym, co najmniej 7 (siedem) dni przed dniem wejścia zmian w życie. W terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zmieniona wersja Regulaminu zostanie przesłana Użytkownikom pocztą elektroniczną.
3. Jeżeli Uczestnik nie wyraża zgody na zmiany w Regulaminie, ma prawo do rezygnacji z członkostwa w Programie Lojalnościowym w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu w trybie określonym w § 6 ust. 2 pkt 1. W przypadku nieskorzystania w tym terminie z prawa rezygnacji z członkostwa, przyjmuje się że Uczestnik wyraził zgodę na zmiany w Regulaminie.
4. Zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego nie mają wpływu na dotychczas przyznane i zewidencjonowane Punkty.
§ 10. Postanowienia końcowe.
1. Program nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
2. Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.